20 Eylül 2013 Cuma

Normal Beyaz Kurşun Kalemden Tırnak kalemi uygulaması

Geçen günlerde her yerde tırnak kalemi aradım. Bulamayınca kendim yapayım dedim normal tırnak rengim sarımsıdır ama tamamiyle beyaz oldu.
Malzememiz:
Beyaz renkli kuru kalem
Yapılışı:
Kalemimizi alıp iyice suda ıslatıyoruz. Eğer az ıslatmazsak süremeyiz çünkü kalem yumuşak değil.


Ardından içine iyice uygulayıp tırnaklarımızın kendarlarına filan taşanları temizleyin buyrun sonuç bu:


İYİ KULLANIMLAR!!!!

Halı Kaydırmaz'dan çocuk cüzdanı

Arkadaşlar bu yazım 10marfet.org'da yayınlandı. Ve sizlere ondan sonra vermek zorunda kaldım buyrun bakanilirsiniz. BUYRUN!!!
cüzdanı yapımı

 En yakın arkadaşlarımdan biri, şu meşhur halı kaydırmazdan kılıf yapsana bana dedi. Biraz fazla parça kesmiştim onu da kardeşine yaptım buyrun:
Malzemelerimiz:
15×5′lik halı kaydırmaz
2 cm’lik cırt cırt.
Dikiş iğnesi ve ipliği.
cüzdanı yapımı
cüzdanı yapımı
cüzdanı yapımı
cüzdanı yapımı
İlk olarak halı kaydırmazın 5 cm’lik kısmını katlayın ve bir kenarını dikin.
Ardından diğer kenarını dikmeden cırt cırtınızı dikin çünkü cüzdan küçük olunca iki kenarını da dikip cırt cırtı dikemezsiniz.
Sonra kapak kısmımızı katlayalım.
Ve oranında cırt cırtını diğer alt cırt cırta oranlayarak dikelim ve hazırr!

Lisede İlk haftam

9.sınfı olmanın verdiği ilk heyecanla okul'a başladım. Sınfım'a alıştım ve çok mutluyum şimdi size yeni projelerimi paylaşacağım

15 Eylül 2013 Pazar

Makyaj alışverişim.

Kimis trendyol.com'dan hediye kimisi Sivas'ın en ünlü kozmetikçisi Ata'dan kimi de 1 tl'ciden bakıyoruz.
Bu trendyol.com'dan annemle alışverişimizin kargosunun içindeydi avon'un yeni çıkan true color teknolojili  ultra color ruj.
 
içinde kutup böğürtleni,shea yağı,omega yağı ve e vitamini bulunuyormuş bana gelen şeftali pembe renklerinde. RİPE PAPAYA isimle 18468 ürün kodlu ruj rengi hoşuma gitti bu arada.

                                      RENK TABLOSUDA BU.
 


HADİSE'DE YENİ YÜZÜ TABİİ :)
 
İkinci ürünümde ALL dergisinden çıkan garnier'in yeni nem terapisi ürününün mat ve cansız ciltler için olanı ki bu benim türümden:)
Diğer üründe loreal Paris'in Lumi Magıque ürününün fondöteni n4 kodlu pure beige tonu.
 
Ve bir diğer ürünümde 1 tl'ye aldığım tüy alma yayı. Cidden güzel ürün sizde sormalısınız arka tarafında kullanma talimatı var ama saplarını içe doğru çevirerek tüyleri kökünden koparıyor. Çok fazla acıtmıyor alabilirsiniz.
 
Diğer ürünümde Ata kozmetikten aldığım flormar'ın göz kalemi koyu yeşil 104 numara ve parlak 2.50 tl ye aldım.

 
İşte rengi de bu!!!!

 
Ve son ürünüm catherine arley'in 3.00 tl'ye aldığım yine 1 tl'ciden ürünüm. İsmi jel veya transparan mascara sürüldüğü belli olmuyor ama uzatması iyi.
 
İYİ ALIŞVERİŞER DİLERİM!!!
 
 

9 Eylül 2013 Pazartesi

KENDİN YAP ALIŞVERİŞİM

MUM SİLİKON TABANCAM VE PVC 1MM'LİK
MUM SİLİKONTABANCASININ YANINDAKİ SERİTLER SİLİKONLAR TANESİ 0.25TL Dİ. SİLİKON TABANCAM DA 9.95 TL PVC DE BOYUTUNU BİLMİYORUM AMA 3 TL Dİ.

PVC VE HALI KAYDIRMAZ BİRLEŞİMİ CÜZDAN

İki adet sevdiğim ürünü birleştirdim ve ortaya bu çıktı yapımını anlatıyorum...

MALZEMELER:
26x13 boylarında 1 mm 'lik pvc ve halı kaydırmaz.
Kağıt kalem
Dikiş iğnesi ve iğliği
3 cm'lik cırt cırt

Yapılışı:
Kağıt kalemimizi alıp şablon çiziyoruz. Boyu 26 cm ve eni 13 cm olacak ve 9cm cüzdanın kendisi 3 cm'lik boşluk 14cm'lik kapak olacak şekilde çizimimizi yapıyoruz.


 
Ardından pvc altta halı kaydırmaz üstte olacak şekilde istifliyoruz ve 6cm'lik kısmımızı dikiyoruz. bu arada atta halı kaydırmaz olduğu için sadece kenarları değil heryerini dikelim.
ben sadece kenarını göstermişim pardon siz tün heryeri çevreleyin.

işte cırt cırt boyutu da bu!

sonra istediğiniz boyutta zarf yapın ve zarfın ortasını dikin sonrada cırtcırtlarınızı resimdeki gibi yerleştirip dikin.

ve işte hazırrrr!!!

4 Eylül 2013 Çarşamba

Halı Kaydırmazdan Cep telefonu Kılıfı Yada Cüzdan Yaptım.

Bizim halı altlarına bakarken aklıma gelen bir proje daha :D ben bunu cep telefonuma kılıf olarak kullandım siz cüzdan olarak kullanabilirsiniz ama cep telefonu kılıfı için kendi cep telefonunuza uygun boyutlarda yapmanızı öneririm.
YAPIMI:
Malzemeler:
Cetvel
5 cm'lik cırt cırt
İğne iplik
Makas veya maket bıçağı
Kağıt,kalem silgi
Halı Kaydırmaz  

Yapımı:
Şablonumzu hazırlamak için ilk başta kağıdımızı alıyoruz ve boyutlarımızı 19x14 olarak ayarlıyoruz.
Kapak kısmımızın uzunluğu 13 cm kılıf bölümümüz 6 cm olacak. Cırt cırtlarımızı da en uçlara yerleştirelim.
Ardından boyutlarımıza göre halı kaydırmaz'ımızı kesip boyutlarımızı ayarlayoruz ve kenar kısımlarını dikiyoruz.
Dilerseniz de cırtcırtları yerleştirmeden kapak kısmımızı yerleştirmeden zarf şeklinde yapabilir. Halı Kaydırmaz'dan çanta projemize takım olarak da uygulayabilirsiniz. Ardından resimdeki gibi cırt cırt'ları dikemlim tabii zarf şekli vermek işteyenler zarf şeklinin üstüne diksin.
Bu arada cırt cırt  boyutumuz da bu olacak

İşte cırt cırları da diktikten sonra ki hali.
Kullanacağımız zaman ki hali(kapalı hali)

Güle güle kullanın...











2 Eylül 2013 Pazartesi

Eski tozluktan yeni eldiven yaptım

Yeni projemle karşınızdayım basit bir proje oldu ve cidden çok hoş durdu bakıyoruz:

Malzemeler:
Bir çift eski tozluk
Bir adet keçeli kalem (işaretlemek için)
Makas veya maket bıçağı

Tozluklarımızı masamıza koyuyoruz.

Bileğimizi tozluğun üstüne koyup parmaklarımızın boyunun yarısını kullanıyoruz ve çiziyoruz ardından kesiyoruz.


Eldivenimiz hazırrr!!!!

Halı kaydırmaz'dan çanta

Evet bizim halı altlarına bakarken aklıma gelen bir proje bu:D
Başlıyorum...

Çantamız için malzemelerimiz:
1 adet 60x38'lik bir halı kaydırmaz
1 adet kurşun kalem (şablon hazırlamak için yada dilerseniz benim fotoğrafımı da kullanabilirsiniz.
Makas veya maket bıçağı
Cetvel
Dikiş ipliği ve iğnesi (Halı kaydırmaz'ın rengine uygun olarak seçin derim)
Cırt cırt

                                                    
                                                
Halı kaydırmaz'ımız araları açık olanından olsa süper olur ben bunu Migros'tan almıştım halen var mıdır bilmiyorum.


Yapımı:
İlk olarak kağıt ve kalemimizi alıp şablonumuzu hazırlıyoruz. Çanta şablonumuzu boy 60 cm en 38 cm olarak çiziyoruz.
Şablonumuzun çanta ve kapak arasında 13 cm lik boşluğun olması gerektiğini unutmayın.
 
İşte bu resimdeki gibi.

Ardından halı kaydırmazımızı alıp cetvelimizle ölçümleri yaparak kesiyoruz. 60cm yükseklik 38 cm en olarak.
Kestiğimiz parçayı bir kenara koyup cırt cırtımızı alıyoruz ve orada 10 cm'lik bir parça kesiyoruz.

Ardından cırt cırtı bir kenara koyup kestiğimiz halı kaydırmaz parçasını alıp
18 cm'lik kısmının kenarlarını dikiyoruz ve kapakla diktiğimiz yerin arasında 13 cm'lik boşluk koymayı unutmuyoruz.
Yani böyle kenarlarını dikiyoruz.


Sonra 13 cm'lik boşluğu bırakıyoruz ve kapak kısmını zarfın kapağı gibi üçgen sekilde kıvırıp dikiyoruz. Cırtcırtımızı hemen altına dikiyoruz ve cırtcırtın altındaki kısmı da dikiyoruz
 
 dikilecek yer işte burası.


Bitmiş hali bu: (AÇIK VE KAPALI HALİ)