29 Ekim 2013 Salı

SON ZAMANDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞER

Arkadaşlar öncelikle özür diliyorum. çünkü yaklaşık 20 gündür paylaşım yapamıyorum. Ve şimdi sizlere son zamanda yaptığım ve aldığım dergiden çıkan numunemden filan bahsetmek istiyorum.

1.ORİFLAME NATURE SECRETS BODY TALC

Vücut pudrası çok kullanan bir insan olarak büyük bir boyuta ihtiyacım olduğunu düşündüm ve tam 400 g lık bir pudra aldım. Annem sağolsun:)
kokusu çok güzel öneririm fiyatı: 12.90




 
2.GARNİER SAF&TEMİZ 3'Ü 1 ARADA
 
1.Temizleme
2.Peeling
3.Maske
 
Bu ürüne bayıldım mükemmel.
Yağlanmayı önlüyor sivilcelere etkili renk eşitlemesi var ve bayıldım!!!! BİM'DEN 9.95 tl ye  alabilirsiniz.
 
 
ürün bu...

 
Loreal Paris'in ürünüymüş bu arada ve 150 ml

 
Kullanımı ve geliştirmesi burada:
1.Cildiniz karma veya yağlıysa,parlama,siyah nkta,sivilce probleminiz varsa bu sizin için uygundur.
2.
1)Temizleme: Sebum düzenleyicidir ve cildi derinlemesine temizler.
2)Peeling: Ölü hücreleri temizler ve gözenekleri temizler.
3)Maske: Beyaz kil yardımı ile parlamayı engeller cildi matlaştırır ve dengeler.
 
Kullanım:
 

1)Temizleme: Islak yüzünüze nazikce yedirerek uygulayın ve su ile durulayın. Günlük olarak kullanın.
 
2)Peeling: Islak yüzünüze dairesel hareketlerle masaj yaparak uygulayın ve su ile durulayın. Günlük olarak kullanın.
 
3)Maske: (Islanmamış) Yüznüze uygulayın, kuruması için 3 dakika bekleyin ve su ile durulayın. Günlük olarak kullanın.
 
 
55 KİŞİLLİK YAPILAN DEĞERLENDİRME 3 HAFTA SONUNDA:
 
*Temizleme-Sebum fazlasını giderir %89
*Peeling-Tıkanmış gözenekleri temizler %88
*Maske-Cilt tonunu düzgünleştirir %91
 
ben 12 ekim'den beri kullanıyorum bakalım ne olacak şimdiye kadar gayet iyi gitti bence güzel ürün.
 
 
3.UNİ GÖZ MAKYAJI TEMİZLEME DİSKİ (KAYISILI)
Göz makyajı yaptığım için direk ürüne yapıtım fiyatı:4.95 . Bimden Almıştım ama geçenlerde Migros'ta gördüm.
 
İçinde 80 tane kayısı yağlı diskler var sadece göz makyajını değil yüzdeki bb kremi falan da çıkartıyor ama yüzünüzdeki makyajı çıkartmak için yüzünüzü sabunla yıkamanızı öneriyorum çünkü tam da çıkaramıyor. Ama yine de iyi.
Aynı zamanda sabah akşam göz bakımı için de kullanılabiliyor.
KULLANIMI:
TEMİZLEME İÇİN: Göz çevresine ve üzerine yumuşak dokunuşlarla, dairesel hareketlerle masaj yaparak uygulayın.
SABAH AKŞAM GÖZ BAKIMI İÇİN: Uni göz temizleme disklerini gözünüzün üzerine koyup 5 dakika boyunca bekletin.
alınabilecek bir ürün.
 

 
4.ISLA AYNA
 
Bu da oriflame den alındı. çok küçük ve tatlı bir ayna 2.90 a almıştım 100 puan yapana indirimden. Ama şuanda ne kadar bilmiyorum ama en son 4.90  dı.
 
Ürün bu işte...

 
çıtçıtı var ve kapaklı bence bu mükemmel olmuş en azından ayna kirlenmez.

 
Böyle kapaklı açınca aynasıda burada.

Böyle şirincik bir şey işte:)
 
5. GARNİER BB KREM NUMUNESİ
 
ALL Dergisi ekim sayısından çıkan bir numuneydi bu. Garnier zaten bb kremin ilk çıkaranıydı bildiğiniz üzere. daha denemedim ama vaadleri ve kullanan arkadaşımın yorumu mükemmel.
 
işte şirinemizde burada...

İşte dergi bu...
 
Kendisinden 2 sayfada bahsetmiş:
 
BB KREM MUCİZESİ NEDİR?
BB krem, mineral pigmentler ile zenginleştirilmiş formülü ile tüm rutin güzellik adımmlarını tek bir üründe birleştirir.
HERKESE GÖRE BB!
Şimdi Türkiye'nin 1 numaralı* BB KREM markası Garnier,Normal Ciltler,Karmave Yağlı ciltler ve göz çevresi için geliştirdiği ürünleri ile her ihtiyaca cevap veriyor.
Sizin BB krem'iniz hangisi? diyerek bitirmiş.
 
* Nielsen Araştırma Şirketinin haziran 2012-Haziran 2013 tarihleri arasındaki perakende satış değerlerine göre.
 
demiş...

 
 
FİYATLARI:
 
BB KREM GÖZ ROLL ON:13.99
BB KREM NORMAL CİLTLER:20.50
BB KREM KARMA ve YAĞLI CİLTLER: 20.50
 
fiyat değişikliklerinden sorumlu değilim. çünkü ben indirimsiz fiyatlarına baktım daha ucuzdur merak etmeyin:)
 
iyi günlerde kullanın!!!!
 
BU ARADA ANNEM ORİFLAME DANIŞMANI OLUNCA ORİFLAME BB KREM'İNİN DE ÇOK BEĞENİLDİĞİNİ VE KÜÇÜK BOY OLMASINA RAĞMEN ÇOK YOĞUN VE UZUN SÜRE YETTİĞİNİ SÖYLEMEYİLİYİM.
:) :) bir sonraki yazımda görüşmek üzere!!!!
 
 
 


İlginizi Çekebilir:

0 yorum:

Yorum Gönder