27 Ocak 2014 Pazartesi

ÇOK OZUR DİLERİMM :(

Bugün cok mutsuzum.Çünkü dun internetimiz bitti ve yazılarımı paylaşamıyorum. umarım yakında paylaşabilirim. ŞİMDİLİK GÖRÜŞÜRÜZ. Özür dilerim... ÇOK GÜZEL YAZILAR BİRİKTİRDİM BİLGİLERİNİZLE....

24 Ocak 2014 Cuma

Karne Bayramı!!!!

Evettt bugün 9.sınıfın ilk karnesini büyük heyecanla aldım:))) çok mutluyum çünkü bu dönem boş geçmeyi düşünürken TEŞEKKÜR ALDIIIMMMMM!! elime karneyi aldığım andan itibaren çıldırdım gelen geçene sarıldım'!!!! neyse inşallah bu yarıyılda daha fazla yayın yapabilirim şimdilik görüşürüzzz:))

23 Ocak 2014 Perşembe

mutlu oldummmm

Yeni abonem varmis tesekkurlerrrrr

18 Ocak 2014 Cumartesi

Eğer bu hafta içinde atabilirsem...

Eğer bu hafta içinde atabilirsem DIY BB krem yapımı ve Saç örgüsüyle yapılan dalgalı saç modelleri fotoğraflarımı paylaşacağım görüşmek üzere ve İZLEYİCİM OLMANIZ DİLEĞİYLE :)

Lure Çilekli Lip Balm

BU ürünün bütün renklerini almayı düşünüyorum renk verişleri güzel ancak lip balm değil kesinlikle ve dudakta kuruluk yapabiliyor. Vazelin sürüp üstüne bunu uygulamanızı öneriyorum. Onun dışında yeni ürünüm yani çilekli olanın renk verişi güzel :))
FİYATI:1.50 TL a101'lerde bulabilirsiniz :)




 
 
UMARIM YARARLI OLABİLMİŞİMDİR :))) ŞİMDİLİK GÖRÜŞÜRÜZ :))))))))

EN YENİ ALINAN ÜRÜNLERRRR:))

HEPSİNİ BİRLİKTE ALINCA BÖYLE GÖSTEREYİM DEDİM :)))
TANITACAĞIM ÜRÜNLER :
APAKS MAKYAJ TEMİZLEME PEDİ
BOTTEGA VERDE TRANSPARAN MASKARA
FLORMAR BEYAZ RENKLİ GÖZ KALEMİ
ORİFLAME ROCK ANGEL MİNİ PARFÜM
ORİFLEM Very Me KOYU PEMBE RENKİ RUJ
 
 
 

İlk ürünüm bimlerde 1.55 TL'ye satılan 70 adet makyaj temizleme pamukları.
Ürün çok dolgun ve güzel olması sebebiyle benim tercihim oje silmede de usta.


2. ürünüm youtube kanalımda bitenler videomda bahsettiğim İtalyan Kozmetik markası bottega Verde'nin transparan maskarası.
Catherine Arley'e oranla mükemmel olan bu ürün dayanıklılık ve belirginiliği size sunuyor ''Forivia'' adlı türk şirketinin bottega verde ürünlerini getirmesiyle almış oldum FORİVİA ya üye olup sizde alabilirsiniz. Ürünün fiyatı 11.90 TL

8ml ve aynı zamanda BOTTEGA VERDE'NİN tüm ürünleri doğal yani bu ürün çok iğrenç koyuyor ancak doğal olduğunu hemen uygulayışımda anladım :)

Ve buu işte :))

Fırçası da bu :)


3. ürünüm hepimizin göz kalemi konusunda  aşık olduğum marka olan flormarın göz kalemini taktim ediyorum. Ürünün fiyatı 2.50 TL idi ve gerçekten flormar göz kalmei konusunda benim tercihim. Göz pınarlarıma sürerek hafif gölgeleme de vererek taze bir göründü etde ediyorum. :)

NO:113
 

Rengi de bembeyaz zateennn :::))))) :D

Ve buda ORİLFAME'NİN KAPAĞINI YENİLEYİP 3 TANE FARKLI RENK ÇIKARDIĞI LİP balmı. İSMİ lipSPA therapy Fiyatı 9.90 ve ocak katoloğunda bulabilrsiniz benim aldığım en koyu
rengi yani nude :)
 

ortasındaki beyaz çizgi güneş koruma faktörü diğer kısımları da lip balmımız :)

BİR FLAŞ ÇEKMEDEN BİR DE FLAŞLI OLARAK ÇEKTİĞİM RENGİNİ SİZLERE DAHA GÜZEL GÖSTERMEK İÇİN YAPTIĞIM ÇEKİMLERDEN FLAŞSIZ OLANI

Bu da yaptığım çekimlerden flaşlı olanı.

Rengi böyle :)

Bu da bir diğer ürünüm ORİLFME VERY ME 'nin ruju. bu ruj üretimden kalktım şimdi LİP ADDICT geldi oda ortalama olarak aynı. Biz bunu indirm katoloğundan aldık. fiyatı 3.50 TL OLDU ):

Flaşlı çekilince iğrenç olan bu renk flaşsız çokd aha güzel durdu. AMA RENGİ BANA ÇOK KOYU GELDİ :(

flaşsız daha nude tonlarda :)

Oriflame Very Me lipmania isimli VİBRANT PEACH. 21259 kodlu 4g'lık ruj.

Rengini gösterme çabalarım devam ediyor :)

işte dudakta renk verişi de aynen böyle :)

Bu da ORİLFME 'NİN İNDİRİM BROŞÜRÜNDEN ALDIĞIMIZ 1.99 TL olan (idi sanırım) :) clickit serisinden rock angel mini parfümü. Orilfme Clickit serileri baya uzun süredir kalan istediğin seti kendinin oluşturabileceğin ve 2 ürün alında sana birleştirme aparatının da gönderdikleri mini ürünler.

ROCK ANGEL PARFÜMÜ :))))

İşte bu da birleştimre bölümü mesela siz bir tane likit eyeliner aldınız ve bunu da aldınız bir aparatı var ona takıp ikisin birlikte kullanabiliyorsunuz kalem şekline geliyor yani:d
UMARIM YARARLI OLABİLMİŞİMDİR UMARIM BUGÜNKÜ YAZILARIMI BEĞENMİŞSİNİZDİR GÖRÜŞMEK ÜZERE :)))

Annemin Çeyizlerinden Yüz Lifim

BU annemin eski anılarını canlandırırken bulduğum bir şey normalde eskiden insanlar bununla ellerini siliyorlarmış bende bunu yüz lifi olarak kullanmayı tercih ettim :)
Annem kendi yaptığı çeyizlerini açtı kanaviçelerine falan.. sonra bebeklik kıyafetlerimi gördüm ve duygulandım :) Neyse zaman geçiyor :) Bakalım neymiş bu ? :))) :D asdfg:)
ÜRÜN BU İŞTEEEE :))

Valla lif örmeyi hiç bilmem ama şu şekilde bir şey :))
 
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR: ):)) İYİ HAFTA SONLARIIII :d

Diadermine Lift+Göz Çevresi BB Krem +YORUMLARIM

Bu Kapatıcıya bayıldığımı söylemeliyim göz çevresi içlinde mükemmel fiyatı 14.99 olması lazım ama ben BİM'DEN 2 OCAK 2014'dE almıştım indirimli olarak 5TL idi ve iyi ki de almışım fotoğraflara geçeliiiiiiiiiimmmmmmmm :)))))))))))
Ürünümüz bu 4 gramlık bir ürün ve sıkılaştıcısı etkisi olduğu söylenmekte.

SIKILAŞTIRICI ETKİ,KÖTÜ HALKALARI KAPATIR diyor ve tüm cilt tiplerine göre ancak rengi açık olduğu için esmerlere olmayabilir bu ürün:)

Burada kısacası sıkılaştırıc ve kapatıcı etkilerin anlatmış ürün bence alınabilecek güzellikte :)
 

Altındaki çevirme aparatı ile itediğiniz oranda çevirebileceğiniz bu kalemin ambalajı da çok şık :)

RENGİ ORTALAMA OLARAK BU

İşte :))

BURADA 5 TL OLDUĞUNU GÖSTERMEYE ÇALIŞMIŞIM :)))
 
BENİM YORUMLARIM VE DÜŞÜNCELERİM BUNLARDI SİZ KULLANDINIZ MI? YORUMLARINIZI BEKLİYORUM UMARIM YARARLI OLMUŞUMDUR.
İZLEYİCİM OLMANIZ DİLEĞİYLE :)

Oriflame Giordani Gold Dalgalandırma aparatlı Göz Kalemi

Baya öncelerden aldığım bi ürün bir tarafnıda dalgalandırma süngeri var diğer tarafında da Göz kalemi var gri renklisi var bende fiyatı:13,90 TL idi sanırım :)

GIORDANI GOLD KALEMİM BU

                                                             23440  Grey kodu :)
Ürün bu alt tarafı göz kalemi üstü dalgalandırma aparatı:)

GIORDANI GOLDDD :))))

1.0 g bu ürün 0.5 gram daha küçük :))

Onyx grey ismi ve kodunu burada tekrar göstermişim:) bari söyleyeyim kodu 23440

 
 

Dalgalandırma süngeri; göz kalelmini sürüp dumanlı bir görünüm elde etmek isteyenler için uygun

Bu da kalem tarafı yumulak ve akmayan yapısı ile mükemmel ve benim yeni aldığım NASCİTA SH-20 göz kalemi açacağı ile birlikte kolayca açılabılır:))

RENGİ DE BÖYLE :)
 
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR İZLEYİCİM OLMANIZI BEKLİYORUM :)

16 Ocak 2014 Perşembe

EVEEEETTTT :)))

SONUNDA ESSENCE ÜRÜNLERİMİ EKLEYEBİLDİM 29 FOTOĞRAF GİBİ BİR ŞEY YÜKLEDİĞİM İÇİN BİLGİSAYAR KİTLENDİ :)))) ŞİMDİLİK GÖRÜŞMEK ÜZEREEEE:)))
ABONE OLMAYI UNUTMAYIN YOUTUBE 'DA DA BANA BAKARSANIZ SEVİNİRİM BURADA DA LÜTFEN İZLEYİCİM OLUN ARTMIYOR VE BENİ ÇOK ÜZÜYOR LÜTFENN :((( GÖRÜŞÜRÜZZ

GO GİRL DERGİSİ HEDİYEMM!!!Essence Justin Bieber (Beauty Beats) koleksiyonu ürünlerimm!!!

Sağolsun gogirl'ün yarışmasından essence'den geldi bana :))) Hemen yorumlarına geçiyorummm:))))
BURADA GG'E TEŞŞEKKÜRLER !!!






Böyle kendi kutusu içerisinde geldi :)

  
İçindekiler:
1 adet parlatıcı pudra
1 adet allık
1 adet göz farı
2 adet dudak parlatıcısı
2 adet saç bandı(olamayacak kadar küçük :))

Bu da kendi çantası işte :))

ilk ürünümüz hair tie yani saç bandı :)

Ürünün renkleri güzel ancak kafaya geçirilme ihtimalı yok :) çok küçükler:))) bende bileklik olarak kullanmaya karar verdim:)

2.ürünüm dudak parlatıcıları bu ürünlerin güzel olduğunu düşünüyorum renkleri güzel hafif renk veriyorlar çok fazla değil :)

pembe olan 02 no.lu eenie meeine isimli dudak parlatıcısı

silikon tarzı fırçası var :)

rengi de budur :)

mavi olan dudak parlatıcısı 03 no.lu I'm Backstage isimli

onun rengide bu :)



Ve bu da göz farım mavi renkli ve ürün mükemmel gerçekten alınabilir. gri ve mor renkleri de var bana bu geldi ama bunu daha çok beğendim :)

bu da 02 no.lu (dudak parlatıcısıyla aynı renkteler zaten) ı'm backstage isimli göz farım :)

ve içinde Beauty beats yazıyooo :)))

rengi :)

bu da blush'ım yani allığım :)



Bunun üstünde de boyfriend yazıyor :))) (bu arada rengi fotoğraftaki gibi yanakta da aynı renk gibi güzel yani :)
01 NO.LU Groupe At Heart isimli ürün bu allık :)



Bu da bu koleksiyonun son ürünü shimmer powder. Yüzü kapatıp kapatmadığını bilmiyorum ama müthiş şekilde parlatıyor.

01 nolu SWAAAAG! isimli pudra :)

Ve rengi de bu :))))


UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR BU ARADA J.BİEBER'IN POSTERİ DE GELMİŞTİ ANCAK ONU ARKADAŞIMA VERDİM :)
İzleyicim olanlara ve olacaklara teşekkürlerrrr :)))