21 Aralık 2014 Pazar

BİTENLER#9

Merhaba balintoşlarrrrr:))) Bugün sizlere uzun zamandır bekleyen bir yazıyı sunmak istiyorum. Bu bitenler yazısı diğerlerine nazaran daha önemli beninm için. Çünkü bu yılın son bitenler yazısı. Hadi bakalım bekletmeyelim sizi:)


1. A plus İpeksi Yumuşaklık Saç Kremi: Öylesine denemek için aldığım bir üründü. Yenilenmiş formül falan diye bize insert gelmişti hemen uçtum aldım. Ürüne bayıldım bir tane daha aldımmmmm:)) Hem 5Tl'ilk fiyatıyla her bütçeye uygun hem de verdiği yumuşaklıkla şaşırtmakta. Bim'lerden alabilirsiniz:))

2. Body Care&Spa Vigour Bee Vücut Arındırıcısı: Ürünün tek sevdiğim yanı kokusu. Tıpkı bal gibi kokuyor. Ancak arındırıcı tanecikler bence çok küçük. Ben işe yaramadığını düşünüyordum ki arkadaşlarım bacaklarımın çok canlı olduğunu söylediler. Denemek isteyenler Gratis'ten alabilirler. Fiyatı da 6-7 TL arası bir şeydi.

3. Biobis Uzun&Güçlü Saçlar için şampuan: Son kutumdu. Nihayetttttt seslerini duyuyorummm=)) 
Seviyorum severek kullandım favorimdi. Geçen gün Elidor'un yeni çıkardığı yeşil ambalajlı saç uzatıcı serisinin şampuan'ını aldım.

4. Garnier Express Çift Etki Göz Makyaj Temizleyici: Sanki biraz yağlıydı. Yani şimdi Garnier'in makyaj temizleme suyunu kullanıyorum bundan daha çok beğendim. Sanırım çift fazlı çıkarıcı olduğu için biraz soğudum bundan. Dağılma yapıyordu cıkarıken ama iyiydi yine de. İndirimden 3.95 ' almıştım.

5. Benri Kuru Şampuan: Bir ara kuru şampuan furyası baş gösterince bende kayseri'ye alışverişe çıktığımda gratis'ten almıştım. Fiyatı 10 TL olması lazım. Sevmiştim. Şimdi de elidor'unkini aldım.

6. İpek pamuklu çubuklar: Bu bizde yıllardır vardı. Hatta üretim tarihi 2012:)) Sonunda ben göz makyaj temizlemek için elime aldım da bitti:)) Güzel bu çubuklar ya makyaj,oje temizliğinde güzel oluyor.

7. Balmi Frambuazlı Lip Balm: Nemlendirici bir ürün. Kokusuna âşık olmuştum. Ambalajı da küp şeklinde. Benim tercihin koyu pembe küp. Yani buuu:))) 10 TL di.

8. Gülşah Pompalı Aseton: 350 ml.lik kocaman gramajıyla aşkım olan bir aseton:)) bulsam tekrar alırım, seviyommm:))

9. Oriflame Pure Nature Tea Tree& Rosemary Sabun: Sevmiştim, sabun işte balinto yani:))

10. Oriflame Pure Skin Parlama Önleyici Krem: T bölgenin kurtarıcı biricik yüz kremimmmm:))) Seviyorum, alıyorum, alacağım. 10 TL di.

11. Loreal Paris Mucizevi Yağ: Aşkımmmmmmmmmm:)) Sensiz nasıl yaşıyorduk bilmiyorum. Allahım öyle güzel bir şey ki bu. Yağ ama mucizeeeee:))) Artık sadece saçlarına değil kirpiklerime de kullanıyorum. Mucize mucize!!!! Parlaklık mı istiyorsun, onarım mı istiyorsun, kansere çare mı istiyorsun bunu allll!!!! (şaka şaka kansere çaresi falan yok yabni :D =D )
Saçlarım yumoş, yumoş bakımlı, düzgün ve dikkat çekiyor. 
Hemde 100 ml lik ambalajla ve 10 TL lik fiyatla! 
Al balinto kesinlikle!! 

Yalnız eski ambalajı camdı ve biraz iriceydi. Şimdiki ambalajı yine 100 ml ama plastik ve daha şirin. 
Gratis/Watsonslarda satılıyor. 

12. Vaseline® Cocoa Glow Nemlendirici Vücut Kremi: 
Pek beğenmedim. Silahtan 100 ml'liğini almıştım. Yapış yapış ediyor. Birazcık nemlendiriyor. Ama çok iyi değil. 5 TL idi.

13. Neutrogena Yoğun Bakım: Vaseline® hüsranından sonra aşqum diyebileceğim bir nemlendirici.

14. Oriflame Chocolate Dream Banyo Köpüğü: Ara sıra canın suyla oynamak istediğinde kullanabilirsin. Güzel bir kokusu ve köpüğü var. Sevdim.

15. Esteder Krem Deodorant: İçinde alüminyum yoktu ama konuda önlemiyordu. Sevemedim.

16. Bebak El Kremi : Okulda kullandığım, sevdiğim bir üründü.

17. Apaks Makyaj Temizleme Pedi:
Seviyorum. Pamuk işte:)

18.  Apaks Pamuk Topu: 
Dağılıyordu. Ama oje çıkarmak için güzeldi.

19. Mikro Min 0.7 Uç:
Bunu görünce ne alaka diyebilirsiniz. Valla benimde içimden bir anda geçti öyle bir delilik koydum. Aranızda öğrenci, öğretmen varsa bu ucu kullanın. Hem boyu uzun hemde kuru bir uç değil. Magnum,dan daha iyi. Ay bu nede, kendimi kırtasiyeci gibi hissettim=)))

Yılın son bitenler'i de buydu. Musmutlu yıl geçirmeniz dileklkerimle şimdiden=))

İlginizi Çekebilir:

2 yorum: