3 Mart 2015 Salı

BİTENLER#11: Süpper Dolu Bir Bitenler!!!


Merhabalaaarrr=)) Balintolarım bugün aklıma geldi didim ki içimden "Gıııı, seni bitenler baya birkmiştir yazı koy" =D  Baktım aboovvv sürüyle dolmuş=D Bende bir an önce yazayım dedim=) Bakalım bu kez neler bitirmişim neleri sevmişim, nelerden nefret etmişim? =)



1-Elidor Sağlıklı Uzayan Saçlar Şampuan: Bu şampuanı şu sarı bloknotları saçlarına yapıştıran maniak kızın olduğu reklamda görmüş merak etmiştim! Ayy bu kadar mı güzel olurrr!! Ciddi ciddi uzama yaptı bende. Arkadaşlarım falan sordular hep. Şimdi ikincisindeyim ve bu yeni bir ürün gelene kadar benim favım olacak gibi görünüyorrğ=)

2-A Plus İpeksi Yumuşaklık Saç Kremi: Geçen aylarda Bim İnsert'inde görüp merak edip aldığım bu ürün gerçekten mükemmel çıktııığ! Valla bim diye eziklemeyin adamlar yeni formüllerini güzel yapmışlar! Beğendim!!! =) Şimdi de Güçlendirici Bakım Saç Kremi'ni kullanıyorum.

3-Tekay Aseton: Eeevveeetttğğğğğ, geldi en gıcık olduğum ürüne! Yani Aldığıma pişman olduğum ürünlere! Bir gün acelem vardı öyle koşarak almıştım 3 paket. 2 si küçük şuan görselde yer alan 80 ml. olanı, 1 tanesi de 125 Ml. olan büyük boyuydu. Allahım! Ne kadar iğrenç bir üründür! Bu kesinliklle aseton değil! Haberiniz olsun sakın almayın! Bildiğiniz saf su ya! Hiç çıkarmıyor bir eli çıkarmak için yarısının bitmesi gerek! Bir de tırnakları feci matlaştırıyor! Bitsin bi daha almam valla! =(

4-Mikro Min 0.7 Uç: Tamamm biliyom apla, bunu burda olması çok anlamsız oldu emmme süper bi' uç valla biliyon mu? (Hahahahahahahahahhahaha) ='D Gerçekten süper uçlar bunlar, öğrenciyim ve sürekli yazı yazıyoruz sağolsunlar. Bu uç tam anlamıyla süper, ne diyebilirim ki=D

5-Duru Gourmet Limonlu Sorbe Duş Jeli: Ürün mükkemmeeel=)) BeautyBeybi'min yılbaşı hediyelerinin arasındaydı ve gerçekten her şeyine aşık olduğum bir ürün oldu kendisi! Peeling tanecikleri var, kokusu limonlu şeker gibi.. Süpper süpperr!! Şu duş jeli koleksiyonum bitsin kesinlikle alacağım=)

6-Oriflame Nature Secrets El Kremi: Ayy Ayyy =D Bu ürün içinde mint ve frambuaz bulundurup enerji veren bir el kremi. Kokusunu çok beğeniyordum! Bu ürünü bir de vücut spreyi var. Ki sınıfçak ünlü =D Kokusunu hiç beğenmiyolar onlar=D Hatta en yakın arkadaşlarım çöp koksu bile dediler=D Kısacası tam bir kaos olmuştu bir aralar =D

7- Rituel De Beaute Özel Günler İÇin Isıtıcı Band: Size yemmin ederim ki süpper bir ürüüün!!! Bayılıyorum ben buna! Gratislerde satılıyor diye duydum, gidip bir baksanıza? =D

8-Classic White Sabun: BeautyBeybiciğimin hediyelerinden biri de buydu! Severek kullandım cildimi mükemmel güzel etti. Ama ne yazık kı bitti=((( Buraya tıklayarak ayrıntılı değerlendirmesine ulaşabilirsinizzzğğğğ =D

9- Nivea Duşta Vücut Kremi Numune: Güzel bir ürüne benziyor! Tam boyunu alıp deneyeceğim=)

10-Clean+Bright Oxygen Buble Maske/Peach: Bu da beautybeybiciğimin hediyesiydi! Gerçekten mükemmel bir üründü! Böyle ilk sürdüğünüzde jelsi yapısı var sonra dan köpü oluyo rve geröekten cidi süpper yapıyor! Gratis'e gittiğimde mutlaka alacağım maskelerden!

11-Aviva Gül Suyu: Bir kaç ay önce bimden almıştım. Şelale'nin gül suyu kadar yi değildi! Şimdi de Şelale'nin kine geri döndüm...

12-Apaks Yuvarlak Pamuk: Neredeyse her ay aldığım sevdiğim bir ürün. Yumuşaklığı gayet yeterli. Bimden alabilirsiniz.

13-Bottega Verde Manicure Aseton: Çıkarıcılığı güzle bir asetondu. Forivia'dan almıştım. Bloggerlığımın ilk zamanlardında! =) Sadece tek kötülüğü cam kavanozu ve uçsuz kavanozu. Bende damla uçlu olan bir kavanoza aktarıp kullandım zaten=)

14-Flormar Intensive Care El Kremi: Nem vericiliği gayet güzel bir seriydi bu. Bende hem el kremi hem vücut kremi var. El kremi gayet güpgüzeldi yani. Önerimdir! =)

15-WYNN Aseton- Pompa bölmesi sıkıntılı olan ama çıkarıcılığıyla kokusunu beğendiğim bir ürün oldu kendisi=)

16-Flormar Intensive Care Vucüt Losyonu: Aynı el kremi gibi nem verişi güzeldi! Ancak bu vücüt losyonları çok çabuk bitiyor! Geçenlerde başka çeşidini aldım. Alalı bir ay geçmedi %25'i kaldı! Bende bir sıkıntı mı var anlayamadım=))

17-Rituel De Beaute Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı: Gayet güzel ürün. Güzel bir çıkarıcılığı/temzileyiciliği var. Gayet beğenerek kullandım/kullanıyorum/kullanacağımmmğğ=D Ayırntılı değerlendirmesini blogumda bualbilirsiniz! Yeni yazdım zaten=)

18-Garnier Nem Dengesi Mat ve Cansız Citler İçin nemlendirici jel numune: Bir sonraki alışverişimde alcağım cidi çok güssel canlandıran bir numuneydiii!!

19- Cettua Siyah Nokta Temizleyici Burun Bandı: Yine beautybeybi'in hediyelerinden olan bu ürün severek kullandığım bu ürün=)))  Çıkarıcılığı güzel seviyorum ben! Rituel De Beaute'ninkini 1 hafta bunu başka bir hafta kullanarak tekker tekker bitircem iki paketi de =D

20- Loreal Paris Mucizevi Yağ: (GÖRSELDE YOK! UNUTMUŞUM EKLEMEYİ) Tek kelimeyle muuuuciiiizeeeee!!!! Bunsuz nasıl yaşıyordum bilmiyorum! Saçlarıma nem parlaklık düzlük yumuşaklık ne ararsak veriyor!!!! Gerçekten Favorim!

Eveeett bir bitenlerin de sonuna geldiiikkk!!! Sonraki yazımda görüşmek ümidiyleee!!! =))

İlginizi Çekebilir:

2 yorum:

  1. yerim seni üşenmemiş yazmış ya canım benimm :)

    YanıtlaSil
  2. :) en sevdiğim işten nasıl üşenebilerem kii:))

    YanıtlaSil