30 Nisan 2015 Perşembe

Değerlendirme#54: Flormar Lip Balm/Watermelon

Merhabalar balintolarııııııım!=)
Havanın deliesine dönek olduğu bir dönemdeyiz şuanda, yağmur yağıyor güneş açıyo kar yağıyor, bakalım nereye gidecek böyle=D 
Misal bugün delicesine yağmur yağdı ve okuldan eve gelene dek feci ıslandım='D
Neysemm:
 Bugün sizlere Care4Lips'in karpuzlusuyla aynı kokan bir ürünü tanıtıcam. Kendisini yine Flormar'dan feci derecede pigmenti bir şirincik =)

28 Nisan 2015 Salı

BİTENLER#12: Tam 30 Parça Bitenler!


Merhabalar balintolarıııııım=)) Bugün müthiş bir yazıyla sizlerleyiiim=D Bugüüün resimde gördüğünüz biten tam 30 parçanın değerlendirmesini yazacağııııım=D Matematik sınavı faciamdan sonra birazcık da moral düzeltmesi olsun bakalım o zamaan ;D

27 Nisan 2015 Pazartesi

Fikrimühim Kitim Geldiii! =))


Merhabalar balintolarr=D Haftanın ilk günü depresyon günü müthiş bir kargo geldi banaaaa=D Depresyon filam kalmadı ='D

24 Nisan 2015 Cuma

Konuk Yazar: Beauty Beybi/ Vaseline® Lip Threapy Lip Balm

İyi akşamlar balintolarııım=)) Bu aksam güzel bir akıma baslayalım dedik ve ilk blogger kankamla birlikte konuk yazarlık isine başladık!=)) Sizde isterseniz Seve seve mail atabilirsiniz>> aslihanmurat1@gmail.com 

Birazdan bende onun blogunda konuk oluyorum! =D  Tık tık =)) 

Haydi baalım bugün neler yazmış bizlere Beautybeybiim

Blog Tavsiyeleri: GFC Nedir? Ne İşe Yarar ? Nasıl eklenir?


Selaminto balintolaaarrr, Blog tavsiyeleri serimin yeni yazısıyla sizlerleyiim=)) Bu yazımda çoğu blogda olmayan ama fecii önemli bir gadgettan bahsedeceğim! "GFC!" Gadget'ı bir kozmetik blogundaki ve diger bloglardaki en önemli gadgetlardan birisidir, diğer bir adıyla "İzleyiciler" gadgetı ile ilgili bilgiler için okumaya devam ediiiiin=))!


20 Nisan 2015 Pazartesi

Değerlendirme #53: Wet n Wild Color Icon Far/Brulee




Pazartesi gününden hepinize merhabalr balintolaar, bu aralar fark edildiği üzere blog çevresinde pek yoktum. Birazı dersler birazdı da Cuma günü babamın emekli edilişiyle başlayan sorunlarla ilgili. 

Neyse ki artık uygun vakti bulup bilgisayarımın başına geçebildiiiieeeemmmğ =D 

Bugün sizlere "Wet n Wild" denince akla ilk gelinen üründen bahsedeceğim. Tamam biliyorum artık her blogda görmekten mideniz bulandı ama napiyim yani;)

Bugün Mac'in Brulee farına dupe olarak gösterilen "WNW Brulee" yi inceliyeceğim=)) Hadi başlayaluum=D

17 Nisan 2015 Cuma

TAG:Dudak Ürünleri! *Yeni Akım!*

Selamlaarrğğ, iyi akşamlaaar! =D Yeni bir akım başlatıyorum balintolaarr!

Bu TAG Youtuberlar arası ünlü olan "Ruj Bağımlısı" tagına birazcık benzer olacak! Ancak bu tag da çoook farklılık olacak!

Bu TAG Umarım tutar!

VEEE TAG KURALLARI :

*Katılmak istiyorsan Bütün dudak ürünlerini topluca çek!

*Sonra soruları cevapla!

*En son olarak istedigin kadar kisiyi TAGla!

HAYDİ BAŞLAYALIM!!

15 Nisan 2015 Çarşamba

Değerlendirme#52: Flormar Care4Lips/Watermelon Milkshake!


Yeniden merhabalar balintolaaaarr=))) Bugün sizlerle Flormar'ın EOS benzerliğiyle dikkat çeken bu Care4Lips'ten konuşacağız. 

Bildiğiniz üzere Flormar geçen ay çok konuşulan Care4Lips'leri satışa sundu. Ürün çok konuşuldu, özellikle de bendeki Karpuzlu olanı. Kokusunu herkes çok beğendi!

Aynı zamanda isim benzerliğinden dolayı Care4Male kanalının sahibi Ali Rıza abiye de çok soru yönlendirildi. 

Kısacası bolca tartışılan bir ürün oldu kendileri=D

Eee bu kadar tartışılmışken bende de olacak tabii ki kendileri =D 

Hemde yorumları da yazılacak=D 

Eveeet, haydi bakalım başlayalııım=D !

13 Nisan 2015 Pazartesi

Blog Tavsiyeleri: 2 Farklı Yolla Header Tasarımı!




Selamlar biricik balintolarrr=)) Bu sıralar blog headerları ile ilgili feci derecede soru alıyorum, işte nasıl yaparız nerden buluruz falan filaan=D Aslında bu işle ilgili sürüyle yol var. Ben iki tane yol tanıtacağım sizlere bugün.

Ayrıca başlıktan da fark edeceğiniz üzere uzun süredir bolca istenen blog tavsiyeleri konuma da bu yazıyla başlamış bulunmaktayımmmğ, Heyyoo! =D Milletimize devletimize hayırlı olsuun! ;D
(Bu yazılara bundan böyle "BLOG TASARIMI" kategorilerinden ulaşabilirsiniz)


TAM ELLİ PARCALIK MÜTHİS BİR ÇEKİLİŞ BULDUMMMM!!

Wuhuuuuu, pazartesi ne tam ilaç gibi gelecek müthiş bir çekiliş bulduuuuum=))

11 Nisan 2015 Cumartesi

Değerlendirme#51: Avon Pur Blanca Vücut Losyonu

 Yine aynı günden yeni yazıdan selamintoo! =D

Bugünün ikinci yazısında balintolarıma çok önemli bir ürün değerlendirmesi yazacağımmm=)

   Bilindiği üzere cildimiz en değerlimizzzz. Onu da güzelce nemlendirmemiz gerekiyor, yoksa istediğimiz yumuşaklığı elde edemeyiss, hem de kuruluktan dolayı sürekli bir kaşınma olur...

   Bende bir kuruma hissettikçe ve her banyodan sonra mutlaka nemlendirci kullanırım. Çümkü gerçekten önemli =)

Şuana kadar bir çok nemlendirici kullandım ve çoğundan da memnunum.

Mesela Flormar'ınkiler benim çok hoşuma gidiyor. her ne kadar içeriğinde Paraben olsada=(

Bugün de sizlere hiç sevmediğim ama Türkiye de ünlü olan "Avon" markasının bu nemlendiricisiyle tanıştırcam. Nedense Avon'u hiç sevmezken Indulgence'dan ve bu nemlendirciden gayet memnun kaldım=O

Hadi artık başlayalımm=)

Değerlendirme #50: Watsons Çilekli Vücut Arındırıcısı


Kötü bir cumartesi gününden merhabalar balintolarııımm=) 
Sınav haftamız bittiğine göre tam gaz devam edeyim derken çıktı bi' de proje ödevleri iyi mi? =( 
Şimdi de onlarla uğraşacağım, daha doğrusu tek matematikten aldım ama =D 
Sınav haftam 2 hafta olunca her gece geç yata yata mahvolmuştum. Cildim zaten bu aralar problemli hiç bir şey kullanamıyorum sadece Otacı'nı gülsuyu... O da adam diyor yani=) Esktra olarak da fazla yorgunluğum yüzünden nerede başımı koysam uyuyorum. Mesela bugün yine uyumuşum=(
Asıl konumuz bugün "50." değerlendirmemi yazıyor olmam! =)) Müthiş bir duygu bu gerçekten!

Dedim ki bu güzel sayıya da müthiş kokan bir şey yerleştireyiiim! Aradım aradım buldum!!!

Scrub!

9 Nisan 2015 Perşembe

MİM: Kendi Kendim(l)e Mim! **HERKES DAVETLİ**

Uwww selaminto balintoo! Bugün sınavlar bittii!!! Kimileri iyi kimileri kötüydü =( Meselaaaa Fizikten 36! =D Neyse ya, valla sınıfta kötüdü diyip kendimi avutuyorum kendimi yeminlen ;D

Eee Bi de çook beğendiğim bir mime davet edilmiştimm, bugünde yapiyim bariimm!

 zeynepintoomm beni mimledii!!! Sağol valla apla, ne mutlu olDum anlataaamaam!! =D



7 Nisan 2015 Salı

Değerlendirme #49: Garnier Saf&Temiz Neem Yüz Temizleme Jeli


Selamlar balintolarıııım, güpgüzel bir günden merhabalaarrrrr=)) Bugün sizlere Garnier Neem'i yorumlicaam. Bu Yüz Temizleme Jeli'ni ilk çıktığında Watsons katalogunda görmüştüm ve yanlış yazmışlar diye feci alay etmiştimm, ama nerden bilecektim Neem Ağacının özlerini içerdiğini =D Hakikati öğrendiğimde feci öğürdüm valla ki=D 

Zaten Garnier'i seviyorum bu ürünü sevdim gerçekten. Peki haydii izninizle başlayalım balintolaaarrr>>>>

6 Nisan 2015 Pazartesi

Teşekkürler İpelina!

Yeniden Twitter ve Youtube'un engellendiği bir günden merhabalar balinotlarııım=) Ay cidden sinirim bozuldu duyunca bu ne ya!?

Neyse bugün aynı zamanda İpelina'dan kargocum geldii=D

Hadi bakalım neler gelmişşş=))

4 Nisan 2015 Cumartesi

Değerlendirme #48: Garnier Nem Dengesi Mat ve Cansız Ciltler İçin Nemlendirici!

  

Güneşli ama soğuk yeni bir cumartesi gününden selamlar balintolarr! Bugün sizlere değerlendirmesini yapacağım bu ürün Garnier'in ilk sevmediğim ürünü oldu. Normalde garnier'in ürünlerini severek kullanırım bb'leri, yüz temizleme jelleri... Ancak bu nemlendiricisini sevemedim=( 

  Öncelerden bu serini hassas ciltler için olan losyonunu kullandığımda hiç bi rsıkıntı çıkmamıştı ancak bu anlayamadığım bir nedenden dolayı mahvetti yüzümü.

Pekala balintolarr, sizi çok merak ettirdim hadi yazımıza başlayalım=D 

3 Nisan 2015 Cuma

Teşekkürler Otacı Bitkisel!






Yeni günden sevinçli ve sınav haftamın ilkinin bittiği bir günden selamlar balintolarıııımm=)) Bugün okuldan eve geldiğimde kapıda kargo iletilemedi kağıdı gördüm, kargocu üzerine kargo bakkalda yazmış! Hemen uçtum ziya amcaya; ganimetleri aldım! Tam iki koli =O

Otacı firması doğal ürünler satıyor! İçerik listeleri gerçekten çok temiz! Çok sevindim çünkü bitkiselliğe dikkat eden bir çok insan var!

Neyse neyse=D Haydi bakalııımm neler geldiiiğğğ=D


İz Bırakmak Güzel Ama Kol Altında Değil!

   
            Yeni bir güne hazırlanırken hem aynada kendimi güzel görmek hem de kendimi ferah hissetmek bana daha çok güven ve mutluluk veriyor. Bu yüzden de bakım ve güzellik ürünlerimi kullanmayı ihmal etmiyorum. Özellikle hareketli bir güne adım atacağımı biliyorsam, en ferah başlangıcı yapmak için beni anında tazeleyen ürünlerden yana tercihimi kullanmam gerekiyor. Bu bahar aylarında nasıl bir havayla karşılaşacağım da belli olmuyor. Hava durumunu kontrol ederek evden çıkıyorum ama gün ortasında güneşli bir yazı aratmayan sıcaklıkla karşılaşabiliyorum.  Bu yüzden haliyle, kullandığım bakım ürünleri de beni yarı yolda bırakabiliyor. Yarı yolda bırakmayanlarla devam etmek  hem beni o anda canlandırıyor hem de uzun süreli kendimi güvende hissetmemi sağlıyor.

1 Nisan 2015 Çarşamba

DIY: 3 KOLAY ADIMDA KADİFEMSİ DUDAKLAR!

 Selamlar balintolaarrr=))Yeni aydan ve şaka gibi bir günden selamlaaaaaaarr!
 Hepinizin bildiği üzere upuzuuun bir sınav haftasında olduğumuzdan dolayı birazcık blog/instagram aksaklığa uğradı=( Ancak herkez biliyo ki geçici bir durum=) Neyse!
Asıl konumuz bu değiiiill=)))

Fotoğrafta ve başlıkta göreceğiniz üzere bugün 3 adımda kolay bir şekilde kadifemsi dudaklara nasıl sahip olabileceğinizi anlatacağım! Bu uygulamayı ben çok seviyorum! Çünkü hem kalıcı hem de doğal bir bitiş sağlanıyor!