7 Nisan 2015 Salı

Değerlendirme #49: Garnier Saf&Temiz Neem Yüz Temizleme Jeli


Selamlar balintolarıııım, güpgüzel bir günden merhabalaarrrrr=)) Bugün sizlere Garnier Neem'i yorumlicaam. Bu Yüz Temizleme Jeli'ni ilk çıktığında Watsons katalogunda görmüştüm ve yanlış yazmışlar diye feci alay etmiştimm, ama nerden bilecektim Neem Ağacının özlerini içerdiğini =D Hakikati öğrendiğimde feci öğürdüm valla ki=D 

Zaten Garnier'i seviyorum bu ürünü sevdim gerçekten. Peki haydii izninizle başlayalım balintolaaarrr>>>>



 Ürünün içeriğindeki Neeem, bir yazım hatası değil artık anladınız onu zaten ;D, Hindistan'a özgü bir güzellik sırrıymış. Bu ağacın ve çay ağacının birleşimiyle bir temizleme jeli üretmiş Garnier!

Neem ve Çay Ağacı sayesinde Cildimiz derinlemesine temizleniyor, siyah nokta sivilce gibi cilt problemlerine katşı savaşıyor ve cildimiz arınıyor ferahlanıyor!

Bana kalırsa gerçekten ürün güzel! Hem de bereketli kii!! Ürünü nohut tanesi boyutunda kullandım ve yaklaşık 2 aydır kullanıyom. Bitmedi hala! =D

   Ürünün verdiği vaatleri karşıladığını düşünüyorum.Sivilcelere karşı çok etkili mi ona pek emin olamadım ama siyah noktaları götürüyor.


Ben bu Neem'i fotoğrafta gördüğünüz Watsonslarda satılan yüz temizleme pedleri ile uyguluyorum. Uygulama sırasında biraz sert bir biçimde temizlediğimden cildim tamamen arınıyor. Hem ürün güzel hem de siyah noktalara karşı bu ped çok etkili!

Neem'i bence sizde deneyin balintolar, ben sevdim bunu baya=))

Eveett bir yazı daha bitti! Bir sonraki yazıda görüşmek üzere! Sınavlarımda ve aşk hayatımda bana başarılar dileyiiiinğğğ ! (Olmayan aşk hayatımda daha doğrusu, ahahaha ) =D =D (ahahahahahaha)

Esen kalıııınnn!!!

İlginizi Çekebilir:

9 yorum:

  1. Bendede varrr bayılıyorum yüzüm oldulça yağlı ve sivilceli. hepinize öneririm :) aslıcım askusum yine bilgilisin ve bizide sihirledin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni yerum yeruumm, lan git bloguna bi yazı koy sac bas girisirim yoksa bak!;D ben o bloga az mı uğraştıiiiim :D ;D şaka tabii canikoom, balintoom ;D

      Sil
  2. cnm seni mimledim. Bakarsan sevinirim
    http://zeynepintatlidusleri.blogspot.com.tr/2015/04/mimlendim.html

    YanıtlaSil
  3. merhaba canım blogunu blog keşif etkinliğinde gördüm ve takipteyim bana da beklerim :) http://yarenmecitoglu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldinizzz =)) bende uçuyom hemeeeennğ=D

      Sil
  4. Merhaba Aslı Asimetrik Blogda seni gördüm hemen bloğuna geldim .:) Yazılarına göz gezdirip takip ettim ben de yeni komşunuzum :) Kendi bloguma da beklerim :) : http://ataleofbeauty.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil