29 Mayıs 2015 Cuma

Değerlendirme#59: Oriflame Very Me Extendablack Maskara! ^^

oriflame extendablack maskara
Selam Balinto! ^^ Bir Maskaradan ne istiyorsun ? Kıvrım, Uzunluk Hacim?? Herkesin maskara ihtiyacı farklı tabii, isteği de farklı. Bu Very Me Extendablack de karbon siyah rengiyle kirpiği uzatıyor ve biraz da kıvırıyor! Gerçekten süper bi' şey! ^^  Değerlendirmemin devamını merak ediyorsan, hadi okumaya başla! ^^

Teşekkürler Mevlüde Abla! ^^ *FARMASİ*



farmasi
  Merhaba balintolarıııım! ^^ Cuma günü geldi çattı, ilk sınav haftam bitti ve ne yazıkki birazcık notlarım düştü:( Hava güsel olunca insanın pek çalışası gelmiyoo ^^

Bugün asıl konumuz farmasi!!! Farmasi bolca duyduğumuz bir türk markası bildiğiniz üzere. Ve performansları gayet güzel. Çoğu High End'e bin basıyor ! ^^

Sevgili Mevlüde abla 4 gün önce Instagram DM'den bana bir sürprizi olduğunu söyleyip adresimi aldı! ^^ Ve en merak ettiğim ürünler geldi! ^^

hadi devam edelim balintooo! ^^

26 Mayıs 2015 Salı

Blog Tavsiyeleri: Blogunuza Mp3 Çalar Ekleyin! ^^

sitene mp3 çalar ekle
Resim Alıntıdır. Bana Ait Değildir
Merhabalar balintolarııııım^^ Bu aralar bazı bloglarda dikkatimi çeken bir eklentinin yapımını paylaşacağım sizleree! ^^ Bu eklenti bir müzik çalar eklentisi! ^^

Fark ettiyseniz benimde blogumda müzik çalar vaaar! ^^ Bence çook güzel oldu, favori müziklerimi de eklediiim! ^^

Mp3 Çalar eklemeniz Alexa verileriniz için iyi olacaktır, ayrıca ziyaretçilerinizin daha uzun süre kalmalarını sağlayabilirrr ^^

Şimdi nasıl ekleyeceğinize geçeliim!

25 Mayıs 2015 Pazartesi

MİM!: "Küçükken...."


Heyyoo! ^^
Selamlar balintolarııım ^^ Bugün itibariyle uzun bir maratona girdim, sınavlarım feci arttı biraz stresteyim=( Özellikle bugün bir rahatlamaya ihtiyaç duyduum, ve geçenlerde yeni balintom Düşesin Günlüğü tarafından davet edildiğim mimi yapayım dedim^^ Mimleri özlemişiiim! O nedenle teşekkür ediyorum ve mime uçuyorum ;D

23 Mayıs 2015 Cumartesi

Zeynep'in Yenilenmiş ve Kullanıma Açılmış Bloğu! ^•^


Yeniden merhabalar balintolaaarrr! ^^ Bugün sizleree Galaxy Tab 3 Açılımı yapıcaaam! (Hahahahha hahahahha) :'D 

Yok be, şaka şaka ;D Bugün yeni bir blog tanıtcam sizlere, aslında Şablon Uygulamasını ve Gerekli Düzenlemesini benim yaptığım bir blogdan bahsedicem bugün^^ 

22 Mayıs 2015 Cuma

Değerlendirme #58: Fikrimuhim'le Gliss Million Gloss Deneyimi! ^^

Şampuan

Uzun bir adan sonra merhabalarrr!!! ^^ O kadar özleidm ki balintolarımı, ama yapacak bir şey yok elim kolum bağlı. (Oha kafiye şoooww  ;D ;D)
Sınav dönemine girdiğimizden dolayı birazcık asosyal olacağım bir süre=( Son sınavlar önemli ya hani;D

Evveeeet! Bugüüün, Fikrimuhim kitimle gelen Gliss'in yeni şampuanı Million Gloss tan bahsedeceğim. Normalde pek Şampuan bahsetmeyi sevmem ama bu ürünle döngüyü kıralım bari^^ 

Hadi başlayalıııyym! =)

19 Mayıs 2015 Salı

Ne Okudum #23: Sevgilimden Son Mektup/ Jojo Moyes ^^

Sevgilimden Son Mektup


Selaminto! ^^ Blogla ilgili ufak bir düzenleme de yapmışken, didim ki "yeni yazı koyan bea" ;D

Uzun bir süredir oturup kitap okuyamıyorum! Yani oturup saatlerce kitap okuma benim için hayal oldu biraz^^

Bugün de artık iyice çıkmaza binen bir kitaptan bahsetmek istedim. Kitabı tam olarak bitiremesem de...

Eee hadi başlayallooooom ;D


17 Mayıs 2015 Pazar

Oje&Tırnak: Flormar Jelly Look Oje/Amaranth ^^

flormar jelly look oje

Yeni bir günden selamlar balintolaaar! =)Uzun zaman sonra ojecikleyle karşınızdayııııım!
Ayrica bugüün  yeni yeni şeyler öğrendim blogla ilgilii! =D
 Blog Dersleri grubunun canlı yayınına katıldııım! Yayında Kızsal Şeyler  ve Yeni Bilge ana karakterlerimizdi^^ Bu arada Tuğba abla çekiliş kazanmış, cici günleyde kullansıın ^^

     Bloğumun bugünkü konusu Flormar'ın Jelly Look serisinden Amaranth rengi. Renk coral rengini andırıyor ve gerçekten parlak. Ancak ilk başta beğensem de daha sonra ufak sıkıntılarım oldu =/ Bunlar nelermiş hemen anlatayım^*^

15 Mayıs 2015 Cuma

Değerlendirme#57: Vaseline'den Teknolojik Sprey Krem! ^^

Merhabalar balintolarııııııım ^^ -kandiliniz mübarek olsuuueeen- Öncelikle güzel haberleri vereyiiim! =) Instagram hesabım (@aslihan_murat) 2.300 takipçiye ulaştı!!! Ayrıca Blogumda da 330 balintom oldu! =) O kadar mutluyum ki gerçekten yavaş yavaş hedeflerime ulaşıyoruuum! ^^

Son haftada olan blog kavgaları vesahiye derken ürün incelemelerine pek yer veremedim. O nedenle de bugünn 8 Mart indiriminde alıp severek kullandığım bir teknoloji harikasından bahsedeceğim!

Kendisi Vaseline markasına ait Sprey krem! Saniyeler içerisinde güzel sonuçlar elde edebiliyorsunuz=)

Ama detayları için devamını okuyunn ^^

13 Mayıs 2015 Çarşamba

Kim Demiş Düşmandan Dost Olmaz Diye? ^^ (+SOMA)




Merhabalar balintolarııııım ^^ Bildiğiniz üzere iki gün önce ufak bir kavga oldu, Dafin Yaprağı blogunun tasarımıyla ilgilenmiştim ve Akashiya'nı Günlüğü Bloguda sahte blog tasarlaması yaptığımı iddaa edip kendi blogunda bizi duyurmuştu. Bunun üzerine ben atarlandım tabii, yani haklıyım dimi ^^ Neyse işte, Blogger kankilerimden de yardım istemiştim. Onların sayesinde kız bloğundan benimle ilgili yazıyı kaldırdı. 

Ama noldu dersinizzz çok tatlı şeyler oldu hemdeee ^.^



12 Mayıs 2015 Salı

BLOGUMU YENİLEDİM! YİHHUU^^




Merhabalar balintolarııııım, geçen gün çıkan blog kavgamız üzerine inat ettim dedim ki "Ben blogu adam etcem bananeeeeeğ". Çerkes inadı tuttu yine bende ^^ 

Blogum artık görebildiğiniz üzere yeni tatlış bir görünme sahiiiip! =) 

O kadar mutluyum ki! =D

Şimdi blog tasarımımla ilgili ayrıntılara uçalım plz. =d

11 Mayıs 2015 Pazartesi

Lafa bakarım laf mı diye, adama bakarım adam mı diye!?

Eveet, evet evet! geldi bana da vurdu bi tane. Bugün beni aşırı derecede rencide eden bir olayla karşılaştım balintolar. Ve artık sinirim tavan derecede duramayacağım yazıyorum aklıma ne gelirse!

10 Mayıs 2015 Pazar

Çakma Blog Sorunsalı!



Müthiş enerji dolu bir gündeyim balintolarrr! =) Hava güzell, anneler günü üsteliik! Ama ufak moral bozuntusu yaşadım! Sevgili melodram'ın "BLOG VAR BLOGCUK VAR" Yazısını okudum ve yine çok sinirlendim.

Ayrıca Bütün annelerimizin anneler günü mübarek olsun ='D ;D

Evet neyse, fazla bekletmeyeyim de ayrıntılara geçeyim:

8 Mayıs 2015 Cuma

Flormar.com.tr Anneler Günü İndirimi Alışverişi! /UNBOXING


Yağmurlu bir Sivas cumasından selamlar balintolarııııııımmğ! =)

Geçenlerde Flormar.com.tr'den bir alışveriş yaptım. Bugün ondan bahsedeceğim sizlere. 

Bildiğiniz üzere flormar'ın online sitesinde anneler gününe özel %30 indirim vardı; ve bende beğendiğim ürünleri kaptım aldım=D

Şimdi bu alışverişimin detaylarına gideliiiimm! :

7 Mayıs 2015 Perşembe

Annelere en güzel hediye seçenekleri essence’de

Avrupa’nın lider kozmetik markası essence’in yeni sezon ürünleri raflarda yerini aldı. “Benim annem zor beğenir” diyenlerdenseniz essence ürünleri tam size göre. Dudak, göz, yüz, tırnak, aksesuar, cilt ve parfüm kategorilerinde bulunan yaklaşık 250 ürün içinden annenize en uygun renk ve ürün kombinasyonunu seçebilirsiniz.
Hediye almak hem çok zevkli hem de zordur. Hediye alınacak kişi anne olunca da gösterilen önem iki katına çıkar. Yeni sezon ürünlerini en trend renklerle harmanlayan essence ürünleri ile güzel bir makyaj çantası hazırlayarak annenizin gönlünü fethedebilirsiniz. 
essence’in yeni sezon koleksiyonunda ön plana çıkan birkaç hediye alternatifi şöyle:

6 Mayıs 2015 Çarşamba

Değerlendirme#56: Maybelline Baby Lips Electro/Berry Bomb !





Merhabalar balintolaaaaaarğğğğğ=)) "Ğ" Kullanmayalı baya uzun zaman olmuş bu arada fark ettim de :D 

Az önce aynı yazıyı iki kez yazma zekiliğini gösterdim ve hemen o yazısı silip hazır elimde bekleyen bu güzelliği yazayım dedim.

Geçen sene Baby Lipsler büyük bir curcunaya sebep olmuştu.
Bütün bloglar alıyordu, herkesin elinde vardı bi' kaç tane..
Tabisi bende aldım... 
Ammmaaa, beklenen electrolar halen ülkemize gelmemiştiii!
Veee geçen ay itibariyle Baby Lips Electro ülkemizle buluştuu! 
Bende burdaki belediye çarşısı kozmetikçilerinden birinde buldum şaşırdım, uçtum Berry Bomb'unu aldım. Ama bayıldıım,bayıldıım! =) Ve işte sevmişken yazısını da yazayım dediim=)
Hadii artık başlayalım mı balintoo? ;D

4 Mayıs 2015 Pazartesi

Favoriler: Nisan 2015 Favorilerim!


Selamlar balintolaaarrrğğ! Hazır Mayıs Ayına giriş yapmışken, uçtum geçen ayın favorilerini kaptım, geldim:) 

Nisan ayında cildimde ufak alerjiler, sivilcelenmeler vs. yaşadım, tırnaklarım da uzama durdu ve Sivas'ın sürekli kireçlenen suları sebebiyle vücudum feci derecede kurudu. Bu nedenle geçen ay daha çok cilt bakımına önem verdim ve olabildiğince yüzümü doğal bıraktım.

Neyse, yine çok konuştum=D Haydi bakalııım başlayalım=Ddd

2 Mayıs 2015 Cumartesi

Dafin Yaprağı'nın yeni tasarımı! =)

Yağmurlu bir günden selamlar balintolaaaay, bu aralar kendimi blog tasarımları konusunda geliştirmeye çalıştım ve bir çok yeni şey öğrendim. Dafin Yaprağı bloğu da benim ustalık eserim oldu =D

1 Mayıs 2015 Cuma

Değerlendirme#55: İpelina Oval Makyaj Temizleme Pedi!


1 Mayıs işci bayramınız mübarek olsun balintolaaar=)) 
Bugün sizlere blogumda resimde gördüğünüz, İpelina markasına ait oval makyaj temizleme pedinden bahsedeceğim.

İpelina son zamanlarda adını sıkça duyuran bir marka oldu. İpek pamuk markasına ait bir firma.
İpelina geçe aylarda bloggerlara tanışma paketi gönderdi. Onlardan bir tane de bana gelmişti.

Paket içeriğinde kullanmaya başladığım tek ürün buydu. Bende yeterince kullanıp yorum kıvamına gelince yazıyım didim=)

Bu arada en kısa zamanda dün tasarımını bitirdiğim Dafin Yaprağı blogunun ayrıntıları geliyoooyy=D

Yine gevezeliğim tuttu=P 

Hadi başlayalıııııım!