19 Mayıs 2015 Salı

Ne Okudum #23: Sevgilimden Son Mektup/ Jojo Moyes ^^

Sevgilimden Son Mektup


Selaminto! ^^ Blogla ilgili ufak bir düzenleme de yapmışken, didim ki "yeni yazı koyan bea" ;D

Uzun bir süredir oturup kitap okuyamıyorum! Yani oturup saatlerce kitap okuma benim için hayal oldu biraz^^

Bugün de artık iyice çıkmaza binen bir kitaptan bahsetmek istedim. Kitabı tam olarak bitiremesem de...

Eee hadi başlayallooooom ;D



Öncelikle kitapla ilgili teknik bilgilerden bahsetmek istiyorum! :

Sevgilimden Son Mektup, Jojo Moyes'in ikinci kitabı. Bende ilk baskısı vaaaaarreeeğgğ =D 2013 baskı, 480 sayfa. Pegasus yayınevinden çıktı..

Kitap Böğürtlen Kışındaki gibi bi' geçmiş bi' gelecekten bahsetmiş. Bu kurgu aslında Böğürtlen kışında hoşuma gitse de bu kitapta kafamı karıştırdı.

Arka kapak yazısını aktarayım:


(Arka Kapak Bilgileri pegasusyayinlari.com dan alınmıştır)

Arka Kapak:

En azından şunu bil ki bu dünyada seni seven bir adam var. Seni her zaman seven ve bu ona zarar verse de hep sevecek olan bir adam...
1960. Jennifer Stirling zengin kocasının servetiyle lüks bir hayat yaşamaktadır. İstediği her şeye sahip olduğunu zannetse de bir gün ondan her şeyi arkasında bırakıp kendisiyle gelmesini isteyen bir adama âşık olur. Hayatında ilk defa tutkuyu hisseden Jennifer'ın önünde iki seçenek vardır: Ailesine ihanet etmek ya da aşkının peşinden gitmek…
2003. Gazetecilik kariyerinde zirveye yükselmek isteyen Ellie Haworth ünlü ve karizmatik bir yazarla ilişki yaşamaktadır. Aslında çok mutlu olması gerekirken sevdiği adamın başka bir kadına ait olması Ellie'nin hayatını ve tercihlerini gözden geçirmesine yol açar. Bundan böyle ya eksik bir sevgiye razı gelecek ya da kendini korkusuzca gerçek aşkın kollarına bırakacaktır...
Bir gün Ellie, gazete binasının tozlu arşivinde 1960'lardan kalma aşk mektuplarına rastladığında iki kadının hayatı beklenmedik bir biçimde kesişir. Acı bir aşk hikâyesinin eksik parçaları bir araya gelirken Jennifer ve Ellie'nin hayatı geçmiş, gelecek ve günümüzle tekrar şekillenir.
“Size aşk cümleleri yazdıracak bir roman...”Glamour
“Modern ancak tüm zamanları aşan bir kitap. Ölümsüz bir aşka sımsıkı tutunanların hikâyesi...”Leila Meacham
“Tutku denizinde yüzmek istiyorsanız Sevgilimden Son Mektup kendinize vereceğiniz en güzel hediye olacak.”

Sunday Herald       


Kitap arkasına bakılınca gerçekten hoş filan.. Ama Jojo, bir geçmiş bi gelecek alayım diye kafa karıştırmış bence.. Ayrıca benim pek de hoş karşılamadığım aldatma olayı var. Yani şöyleki kadın evli aldatıyor(bu Jennifer Stirling için); Kadın bekar adam evli(Ellie için). Bu durumlar pek bizim toplumumuza uygun değil bence.

Hani ben pek konu bakımından da begenenedim ve zaten 13. kısımdan sonrasını okuyamadım.. Sadece sunu diyebilirim ki Jennifer  biz kaza geçiriyor ve hafızasını kaybediyor.. Kitap böyle başlıyor.. Ellie kısmıyla alakalı hiçbir tahminim yok ama düşüncem şu ki patronu karısından ayrılıp Ellie ile evlenecek. Ne söyleyeyim ki Senden Önce Ben i Sevmiştim ama bu kitap biraz gıcık etti beni..


Ayriıcaaaa Siz balintoların yorumlaması için yeni çekiliş paketimde bu kitap olacak^^ 


19 Mayısınız mübarek olsun balintolaaay!  =)) Gününüzü güzel geçirriieeen! ;D

İlginizi Çekebilir:

4 yorum:

  1. 29 Mayıs mübarek olsun degil kutlu olsun denir bunu belirtmeden edemicem. Biraz yazdiklarini okursan iyi olur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaaha ;D dogru komikliğine yazdım ama olsun hadi ^°^

      Sil
  2. epeydir kitap okumuyorum not alıyorum en kısa zamanda okuyacam =) ya da okumayayım belki çekilişte çıkar:D

    YanıtlaSil