25 Haziran 2015 Perşembe

Blog Tavsiyeleri: Yeni Bloglara 10 Tavsiye! ^^

yeni bloglara tavsiyeler
Heppinize iyi akşamlar balintolar! ^^ Blog dünyasına çokca insanın katıldığı bu dönemlerde gerçekten yeni bloglar tavsiye arıyor. Bende yeni bloglara yardımcı olmak adına sizlere bir tavsiye yazısı yazmak istedim ^^ Hadi başlayalım!


1*Öncelikle bilmenizi isterim ki artık destek çok. Yani blog açacağım ama kimse beni takip etmez diye düşünmeyin. Artık bloglar arası dayanışma çok daha fazla.

2*Bir konuda uzman olun diğer konular da ekler olsun. Yani blogunuzun bir ana konusu birden çok ek konusu olsun. Misal benim blogumun ana konusu kozmetik; ama ek olarak kitap,film,DIY gibi konular da var. Bu her tip insanın dikkatini çekecektir. AMA SAKIN HA İLGİLENMEDİĞİNİZ KONUDA YAZILAR KOYMAYIN! Tek bir konuyla ilgileniyorsanız blogun tek bir konusu da olabilir. 

3* Sosyal Medyayı aktif ve bilinçli kullanın. Özellikle artık blogger mekanı olan "INSTAGRAM". Cidden orada bir çok blogger keşfedebilirsiniz. Tag kullanmayı unutmayın! Mesela: #bloggerturkiye #blogger #turkblogger #bloggerkesiftagi #bloggerturkey en popülerleri! ^^

4*Sabırlı Olun. Emin olun sabır her şeydir. Blogger, YouTube sabır isteyen yerler. Sabırlı olun zaman geçtikçe takipçileriniz artacaktır. Ayrıca Blog'a en fazla günde 3 yazı koyun. Fazlası itici oluyor.

5*Blog Tasarımınızı zenginleştirin. Blog İçin En Öneemli 10 Gadget yazımı buraya tıklayarak okuyun . Bu yazıda en önemlilerini sizin için anlattım. Onları ekleyerek daha zengin ve takip edilebilir bir arayüz oluşturun. Aralarındaki en önemlisi İzleyiciler onu eklemeden olmaz. Takipçileriniz buraya tıklayarak size abone olurlar. Ayrıca sade blog tasarımı seçin. Blog şablonları kullanabilirsiniz. İnternetten nasıl indirip yükleyeceğiniz anlatılıyor zaten.

6* Blogger.com'u keşfedin. Her yazı koyduktan sonra blogger.com'u bi' kurcalayın. Bir şey değiştirmeden sadece keşfedin. Bir süre sonra Blogger.com uzmanı oluyorsunuz. =)

7*Blogu bedava ürün almak için açmayın. Sakın ha! Biz paylaşımı sevdiğimiz için açalım blogları lütfen.

8*Blogda hep aynı tarz yazılar koymayın ve dürüst olun. Bana bakarsanız üst üste sürekli ürün yorumu koymam. Bir gün ürün yorumu bir gün reklam yada tasarladım blog yada gelen hediyer. Üst üste aynı tarz yazı sıkar. Yani mesela saddece kozmetik bloguysanız bir gün bakım, bir gün ürün değerlendirmesi, bir gün de blog konunuzun dışına çıkıp başka şeyler yazın.
Dürüst olun. Kesinlikle! Özgün olun ve dürüst olun.

9*Titiz ve düzenli yazılar koyun. Fotoğraflarınız gerekse üslubunuz ilgi çekici olsun. İnsanların sizi seçmesinin bir sebebi olsun. Blogda veya Instagram'da fotoğraf çekerken mutlaka beyaz arka plan kullanın yada sadece çekeceğiniz şey görünsün. Kenardan başka bir şey çıkmasın =)

10* Güzel ad seçimi. Blog adınız güzel olsun yoksa benim gibi blog adınız İşin "Aslı" blog linkiniz kisacasiherseyburada.blogspot.com olur ;D


Bir yazımın daha sonuna geldik balinto! Sen ne düşünüyorsun unuttuğum bir şey varsa yaz yorumlara! ^^

İlginizi Çekebilir:

15 yorum:

  1. Harikasın... Birkaç not aldım bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl sen harikasın ablacım seviyorum seni! ^^

      Sil
  2. Senin blog adın bence güzel sadece biraz uzun o kadar.Farklılık iyidir. Diğer bilgileri de katarsak gerçekten güzel bir paylaşım olmuş. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında domain alıcam ya :) isinasliblog.com çok hoş olur .:) Teşekkür ederim ^^

      Sil
  3. Güzel öneriler için teşekkür ederim.Mutlaka uygulamaya dikkat edeceğim.Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  4. Çok faydalı tavsiyeler tatlım :))
    Öptüm seni

    YanıtlaSil
  5. Çok begeniyorum blogunu tatlim. Basarilar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa basarı hepimizin olsun insallah^•^

      Sil
  6. Gerçekten güzel bir bilgi olmuş Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Emeğine sağlık..çok işime yaradı :)

    YanıtlaSil
  8. instagram olayını erteleyip duruyordum ama sanırım hemen halletmem lazım ;) elinize sağlık, bilgilendirici post için teşekkürler ;)

    YanıtlaSil