31 Temmuz 2015 Cuma

Favoriler:Temmuz Favorilerim! ^^

favoriler

Merhaba Balintolar! Bugün sizlere aylık favorilerimi paylaşacağımm! ^^ Tatile geçici bir ara verdik eve geri döndüük! ^^ Bende tam sırası dedim ve bu ay en çok kullandıklarımı sizlere paylaşmak istediim! Haydi başlayalım!


25 Temmuz 2015 Cumartesi

Mistik Yağ İle Tırnak Bakımı Deneyimi!^^

mistik tırnak bakım yağı

Hepinize yeniden merhaba balintolar! Tatilimin İstanbul durağındayız halen! :D Instagram'Da sürekli paylaşım yapıyorum zaten İstanbul için, ayrıca Vlog çekmeye devam ediyorummmmmm! :D  Ya o bu değil de ben İstanbul'a aşık oldum! <3_<3 Beyoğluuuuuuu (ahah :D)

Neysseemm; bugün başlıktan da anlayacağınız üzere sizlere 3 haftalık bir bakım deneyimi paylaşacağım. Aslında bir aya tamamlayacaktım ama babam artık kızmaya başladı:D Ve de yaşıma uymuyordu uzunluğu :)

Hadi başlayalım bakalımm! Tırnaklarım çok kırılıyor ne yapmalıyım? diyenlerin cevabı burada olabilir! ^.^

21 Temmuz 2015 Salı

Değerlendirme#67: Dermokil Yağlı Ciltler İçin Nemlendirici!^^



Hepinize iyi geceler balintolar! ^^  İkinci durağımızdan, yaniiiii İstanbul'dan sesleniyorum sizlere! :D Ben buraya bayıldım resmen! ^^ 

Amcamın evine Sefaköy'E geldik burada da Wİ-Fİ varmış! Dayanamadım yazı atayım dedim! Hadi şu dermokil cilt besleyici nemlendirici neymiş bi' bakalım! :)

17 Temmuz 2015 Cuma

Ramazan Bayramınız Mübarek Olsun+Günlük! ^^

bayram
resim bana ait değildir.
Hepinize yeniden merhabalar balintolar! ^^ Erzincana gittik gideli internet sıkıntısı baş gösterdi:( Amaaa neyseki şimdi buradayım. Gerçekten sizi çok özledim! :)

14 Temmuz 2015 Salı

Tatile Gidiyoruuuuum! ^^ +Tatil Planları!

Holiday
Resim kesinlikle bana aile değildir/alıntıdır
Hepinize yeniden merhabalaar balintolar! :) Ben deniz İşin "Aslı" tatile gidiyoo! :D

Bu tatil yine geçen seneki gibi bol gezmeli olacak :D

Hadi bakalım tatil planların neymiş? ^^


11 Temmuz 2015 Cumartesi

Blog Tavsiyeleri: SEO Destekli Meta Tag Kodlar; Nedir? Nasıl Eklenir? Ne İşe Yarar?

meta tag dersi
Hepinize yeniden merhabalar balintolar! ^^ Bu akşam sizlere SEO Tavsiyesi vereyim dedim! ^^ Blogunuzun arama motorlarında öne çıkmasını sağlayan "Meta Tag" lara hadi heep birlikte daha ayrıntılı bakalım! ^^


TAG: BOOK COURTSHIP! ^^

kitap sever
resim bana ait değildir


Hepinize yeniden merhabalar balintolar!! ^^ Sevgili Kitap Tutkum Aşkım^^ beni tagledi buna hemen cevaplarını yazayım bakalım :) Teşekkür ederim balinto! ^^

Eski bir kitap sever olaraktan çok iyi bir tag oldu benim için! ^.^

10 Temmuz 2015 Cuma

Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey! ^^

Hepinize yeniden misss gibi merhaba! ^^ Bugün sizlere çok zevkli bir etkinlikten bahsedeceğim. Sevgili ebrushk ın bizi davet ettiği "Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey" etkinliğinden ^^

Bu etkinlikte amaç bir bakıma blogger kardeşliği :) 

   Ben ilk önce ebru abla'nın bizlere hazırladığı soruları cevaplayacağım sonra seçtiğim 15 blogger kankimi kendi hazırladığım soruları cevaplandırmalarını isteyeceğim. Onlarda 3 gün içinde yazacaklar ve kendi kankilerini davet edecekler :) Bu etkinlik sayesinde hem aramız kaynaşacak hem de bloglara link bıraktığımız için SEO açısından da yararlı bir etkinlik olacak ^^

Unutmadan yazının başına benim blog linkimi koyun! ^^


8 Temmuz 2015 Çarşamba

Tatil Bavulu Hazırlarken Dikkat Edilmesi Gereken 10 Şey! ^^

Resim bana ait değildir, internetten alınmıştır.
Heppinize içten selamlar balintolar! ^^ Malum Tatil vakti geldi, bir bavul heyecanıdır gidiyor^^ Ben de dahil çoğu kişi bavulu gereksiz şeylerle dolduruyoruz ve onları da bir türlü kullanmıyoruz. İşte bende "Tatil Çantası Hazırlarken Dikkat Edilmesi Gereken" şeyleri bir postta anlatmak istedim.


Hadi başlayalım! ^^

7 Temmuz 2015 Salı

BİTENLER#14: Tatil Öncesi Son Bitenler! ^^



Hepinize yeniden merhaba balinmtolar! Bugün sizlerle tatil öncesi son bitenlerimi paylaşacağım ^^ Evet! İşin "Aslı" Tatile gidiyor :D

Hadi başlayalım!

6 Temmuz 2015 Pazartesi

Fresh'n Soft, Teşekküyler! ^^

Hey! Merhaba balintolar! Nasılsınız! Bugün sizlere yeni bir kutu açılışı yapıcam. Çok heyecan verici oluyorlar bence! ^^ Bu sefer ki UNBOXING Fresh'n Soft Markaısndan geliyor ^^

4 Temmuz 2015 Cumartesi

Değerlendirme #66: Diadermine Derinlemesine Temizleyici Yüz Yıkama Jeli! ^^


Heppinize yeniden merhabalar balintolarr! ^^ Bugün sizlere müthiş bi' üründen bahsedeceğim. Benim cilt bakımıma yeni dahil ettiğim bu yıkama jelinden :)

Hadi bakalım hemen başlayalım! ^^

2 Temmuz 2015 Perşembe

Mistik Yağ Mucizesi! /UNBOXING! ^^

 Hepinize yeni güneşli bir temmuz gününden selamlar balintolar! ^^ Bugüün sizlerle bir "UNBOXING" paylaşacağım. Aslında elimde dün ulaşan bir ürün ama paylaşmasam olmazdı cidden    :)
Hadi hemen başlayalım ^^

1 Temmuz 2015 Çarşamba

Favoriler: Haziran 2015 Favorilerim! ^^

favorilerim
Hepinize yeniden merhabalar balintolar! Bugün Temmuz 1 !^^ Yeni bir blog adıyla karşınızdayım. Bundan sonra blogum www.isinasliblog.com olarak hizmet verecek! ^^ Çok güzel ya! ^^

Bugün sizlere Temmuz Favorilerimi paylaşacağım. Ayrıca video formatı da yakında YouTube Kanlımda! İzlemeyi unutmayııın! ^^


MİM: Her Şeyden Biraz, Mimlendiim! ^^

Heyyyoo! Merhaba! ^^ Uzun süre sonra Mimlendiim balintolarım!!

Beni mimleyen Somurtkan Şirine ye bol öpücükleeer! ^^

bu ayın ilk yazısıyla hepinizi selamlıyorum! Hadi başlayalım!