11 Temmuz 2015 Cumartesi

TAG: BOOK COURTSHIP! ^^

kitap sever
resim bana ait değildir


Hepinize yeniden merhabalar balintolar!! ^^ Sevgili Kitap Tutkum Aşkım^^ beni tagledi buna hemen cevaplarını yazayım bakalım :) Teşekkür ederim balinto! ^^

Eski bir kitap sever olaraktan çok iyi bir tag oldu benim için! ^.^


Adım 1: İLK BAKIŞ – Kapağı yüzünden aldığın kitap?
Bir kitapta zaten kapağı dikkatimi çekiyorsa alırım ben :D Bunun için örnek olarak kapağına aşık olduğum Sarah Jio-Sevgilimden Son Mektup'u örnek verebilirim :)


Adım 2: İLK İZLENİM – Arka kapak yazısı yüzünden aldığın kitap?
Kitapları zaten arka kapağından alıyorum genelde :D Craig Silvey-Tanrının Unutulan Çocukları aklıma gelen ilk örneklerden :)

Adım 3: TATLI DİL – Harika üslupla yazılmış kitap?
Kesinlikle Debbie Macomber o kadın benim teyzem yaaa ^^

Adım 4: İLK BULUŞMA – Sana serinin devamını aldırtan serinin ilk kitabı?
Seri severim ben ya :D Böyle birden bitip "yaaa ne ara bitti şimdi" dedirten kitaplar benim bi' yerimi boşlukta bırakır. Şöyle diyeyim ki Debbie Macomber'ın Blossom Street serisi ni "Küçük Mucizeler Dükkanı"  kitabı yüzünden aldım ^^ İyi ki de almışım bee! ;D

Adım 5: GECE YARISI TELEFON KONUŞMALARI – Seni bütün gece ayakta tutan kitap?
Debbie Teyzemin kitaplarııı! Bi de Sarah Jio-Böğürtlen Kışı çok duyguluydu:)

Adım 6: HER ZAMAN AKLIMDA – Aklından çıkaramadığın kitap?
Sinan Akyüz-İncir Kuşları şimdi birden aklıma geldi yine. Ama cidden uzun süre etkisinde kaldığım tek romandır kendisi.
Adım 7: FİZİKSELLEŞME (Gözler gözlerimde olayının artık eller ellerimdeye dönüşmesi) – Eline alıp okuduğunda sana güzel hissettiren kitap?

George Orwell-Hayvan Çiftiliği ne güzel propagandadır kendisi :D

Adım 8: AİLEYLE TANIŞMA – Ailene veya arkadaşlarına önereceğin kitap?

Bütün genç kız klişesi: İpek Ongun-Bir Genç Kızın Gizli Defteri serisi :)


Adım 9: GELECEK PLANLARI – Gelecekte tekrar okuyacağını bildiğin kitap ya da seri?

Dan Brown- Cehennem <3

Adım 10: BİR AŞKI PAYLAŞMA – Kimi taglıyosun?
Hepiniziiii! Okuyup yapmak isteyen balintolarım yapsın be! :D Ama ekstra olarak  Leman Ablamı tagliyim aklıma geldi :)

Çok teşekkür ederim aşkım benim tag için gece gece sevinç doldum ^^

İlginizi Çekebilir:

2 yorum: