22 Kasım 2015 Pazar

Değerlendirme#74: Avon Makyaj Süngerimi Parçaladım!

avon makyaj

Hepinize iyi pazarlar ve günaydınlar efendiiim! Balintolarım bugünn nasıllar? :D Beni köpük uyandırmasaydı uyuyordum ama :D Yapacak bir şey yok artık ^^

Bugün sizlere bir çılgınlık edip 6 aydır kullandığım Avon'un bu tekli makyaj süngerini parça pınçik ettim. Ortaya ponçik ponçik şeysiler çıktı :D

Kendileri 10 TL ye alınıp kimse tarafından sevilmeyenlerden.

Peki ben beğendin mi sahiden?


 Avon'un bu makyaj süngeri, aslında çok tartışmaya açık bir süngerdi. Görkem karman başta olmak üzere kimse beğenmedi. Ama ben bayıldım! ^^ (Zaten bende hep tip oluyom böle, kimse beğenmez ben beğenirim falaln :D)

  Nemlendirilerek kullanılan tarzda ilk süngerim olduğu için, yumuşaklığı suyu çekişi, yaymasını falan gayet başarılı buldum.

 BB Kremler gibi hafif yapılı cilt ürünlerinde idealler. Ama fondötende gerçekten hiç şe yaramıyor. Parça parça suratımda kalıyor.

 O nedenle benim gibi fondöten kullanımına karşı olanlar için ideal fiyat ve kullanışta olacağını düşünüyorum.

Taki bir kaç ay önce Bugs My Beauty Blender olayına denk gelinceye kadar. 
            Videodaki hanım kızımızın beauty blender süngerinin içinden böcekler fışkırıyordu.
Tabi normal olaraktan bende bi tiksinti başladı, bi ara süngerimi, hiç elleyemedim. Hatta baktım küflenmeler falan da var.


Sonra bi siyahlıklar falna da dikkatimi çekince. Başladım kesmeye.



Ama cillop gibi çıktı vallahi :D En çok sevdiğim süngeirm de gitti :(

Şimdi Aliexpress'ten aldıklarımı kullanıyorum. Hiç beğenemedim onları da, şişmiyorlar bile suya girince. 

Yani siz siz olun kiflendi, siyahlandı falan diye BB'nizi kesmeyin. Mazallah 50 TL az para değil :D :D

Bu yazımda bu şekildeydi balinto! Yazımı beğendiysen, yorum bırakmayı unutma! 

Görüşürüz,xox

İlginizi Çekebilir:

12 yorum:

  1. Beauty Blender ' dan çıktığı videoyu izlediğimden beri sünger kullanmaya korkuyordum . Bence Yves Rocher markasınınkini de denemelisin şekil olarak çok kullanışlı ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle, yves rocher bir sonraki deneneklerden! ^^

      Sil
  2. O böcek olayından sonra ben de epey çekinmiştim Beauty Blenderımı kullanmaya. Hatta sürekli etrafımdakilere gidip ben şurda siyah bi şey görüyorum sen de gördün mü diyecek kadar abartmıştım olayı. Ama şimdi kullanıyorum henüz bir sorun yaşamadım, her kullanımımdan sonra bebek şampuanı ile yıkıyorum ki herhangi bir sorun yaşamayayım. Mazallah böcek falan çıkar kalpten giderim.

    Çok güzel bir yazı olmuş, ellerinize sağlık :)

    Ben de sayfama beklerim.

    www.theselproject.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, kesinlikle ben yanıltıcı video olduğunu düşünmeye başladım bi sorun yok vallahi :D

      Sil
  3. yazık olmus o videoyu da daha ızlememıstım cok sagol gece gece sungerı napsam dıye dusunuyorum :) pek pismiş galıba abla :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de Avon süngeri kullanıyorum valla diğer markaları kullanmadığım için karşılaştırma yapamam ama genel olarak memnunum zten ben de cc krem için kullanıyorum ve iş görüyor bence :)

    YanıtlaSil
  5. kız yazık oldu süngere ; ama temiz çıkması içimi rahatlattı bu arada geç de olsa seni takibe aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba blogunzu takibe geldim bloguma da bekliyorum

    YanıtlaSil